Ateşli Bir Kadın Hazal034

10 Nisan 2013 Çarşamba yazildi.


Ben hazal izmirde kendi evimde tek başıma yaşıyorum. Artık tek başıma çok sıkılmaya başladım. Beni bu can sıkıntısından kurtaracak bir bey arıyorum. Umarım o kişi sizsinizdir… 35 yaşında 1.73 boyunda 65 kilo bir bayanım çevremdekiler sarış oldum için bunu kulandımı söler olduğumu Bir erkeğin bana değer verdiğini anlarsam adeta kulu olurum. Yeter ki beni sevsin beni sahiplensin. Onun için yapamayacağım şey yoktur. Sert ve otoriter erkeklerden çok hoşlanırım. Sonuçta ilişkide ipler erkeğin elinde olmalıdır. Ay öyle kılıbık erkeklerden hiç haz etmem. Sen nasıl birisin bana anlatmak istermisin...
Hemen Hazal İle Bedava Sohbet Etmek İstiyorsanız...



Bu Bayan İle Tanışmak İstermisiniz.

Tıkla Kayıt ol Tanışalım.

Bu Bayanı Beğendinizmi?

1 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil