Yanıma gelsen ne güzel olur (Canan06)

10 Nisan 2013 Çarşamba yazildi.

 

2 gün geçti sabredip beklemek istedim adım gibi biliyorumki benim sahte olduğumu düşünüyorsun benim gibi birinin nasıl dışarıda partner bulamadığına şaşırıyorsun sana şöyle anlatayım canım dışarıdan çevremden partner adayı insanlar çok hatta jigolo ajanslarıda var bunları denemediğimimi sanıyorsun denedim memnuniyetsizlikler sonucu buraya geldim neden ben diye soracak olursanda onu bende bilmiyorum banu hanımın tavsiyesi diyebilirim ilk seni tavsiye etti bir bildiği vardır diye düşündüm ortada ne var bilmiyorum senmisin suçlu benmiyim kestiremiyorum aklıma takılan tek şey telefonumu vermeme rağmen beni niçin aramaman bari bunun cevabını ver bana telefonumu alttan tıkla bağlan diyerek alabilirsin

Canan 06 Üyesiyle sohbet etmek için allataki tanışın butonuna tıklayın


Bu Bayan İle Tanışmak İstermisiniz.

Tıkla Kayıt ol Tanışalım.

Bu Bayanı Beğendinizmi?

0 yorum: