heeey ordamısın hafta sonu boş geçmesin ;)

10 Aralık 2014 Çarşamba yazildi.


selam canım ben rümeysa hafta sonu için bir planın varmı bilmiyorum ama benim yok ve seninle olmak istiyorum senin yanına İstanbul şehrine gelebilirmiyim beni ağırlarmısın bütün masraflar benden tek isteğim yakın samimi ve ateşli dakikalar geçirmek istiyorum sana gelmek istiyorum gelip ggörmek istiyorum oraları seni erkeksizlik kötü etti beni kadınsı arzularıma dur diyemiyorum resmen canım ya ben sana nikinle hitap ediyorum ismini bilmediğim için kusura bakma lafı uzatmayacağım senden haber bekliyorum geç olmasın hayatım ya

Bu Bayan İle Tanışmak İstermisiniz.

Tıkla Kayıt ol Tanışalım.

Bu Bayanı Beğendinizmi?

1 yorum:

  1. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil