Bebeğim merhaba hafta sonuna kadar benimle birlik de olur musun ?

10 Aralık 2014 Çarşamba yazildi.

Merhaba canım hastayım bahanesi ile hafta sonuna kadar izin aldım halbuki hasta değilim sırf azdığım için izin aldım eve gelir gelmezde zaten hemen internetin başına geçtim siteyi açtım sen çıktın karşıma kısmetim senmişsin demekki İstanbul şehrinde oturuyormussun gördüğüm kadarıyla çalışıyorsan izin alsan yanıma gelsen çalışmıyorsan zaten durmana gerek yok webmagic senden haber bekliyorum ona göre en sexi kıyafetlerimi çıkartacağım gelmene yakın hazırlanırım o şekilde yaparız bu numaram 054* 3*4 56 *7 (Telefon numaralarını  ÜYE olmayanlar göremez) gece ararsın beni detaylıca konuşuruz canikom ben gecelik fiyat için 550 TL düşünüyorum sende okey verirsen ara görüşelim

Bu Bayan İle Tanışmak İstermisiniz.

Tıkla Kayıt ol Tanışalım.

Bu Bayanı Beğendinizmi?

2 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil