İzmirli Sarışeker ile ücretsiz konuşun

10 Nisan 2013 Çarşamba yazildi.

 

Tatlım bu gece benimle kalır mısın evde tek kaldım ev arkadaşım şehir dışına çıktı tek kaldım canım sıkılıyor ve azdım gece bana gel 10 gibi bir şeyler içeriz sonra yatak odasına geçeriz anlarsın ya sabahlara kadar beni becermeni istiyorum hayatım bu yapabilir misin durma bana yaz numaranı arayayım adresi vereyim bekliyorum hemen alttaki tanışalım resmine tıkla

SariSeker // Kadın - 30 - İzmir Üyesiyle sohbet etmek için allataki tanışın butonuna tıklayın


Bu Bayan İle Tanışmak İstermisiniz.

Tıkla Kayıt ol Tanışalım.

Bu Bayanı Beğendinizmi?

2 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geceleri gizlinodan arayıp görüşmek isteyen bayanlar arayabilir 0545 498 8549 gizlinoya acık hkn yas 35 dulm

      Sil